čtvrtek 30. května 2013

Z knihovny # 6

Návštěva knihovny byla původně jen sporadická. Pak mě mamka požádala, abych jí půjčila jednu knížku, o které slyšela, že je dobrá a mně pak do ruky nějak sama od sebe spadla kniha od Knižního klubu.

První se jmenuje Anděl s druhým křídlem, kterou napsala česká spisovatelka Jitka Prokšová, vydalo ji nakladatelství MOBA. Je to o příběhu Kamily a rozvedeného Hynka.

Druhá kniha je sice z oddělení pro mládež, ale je v anglickém jazyce. Rozhodla jsem se totiž, že je načase, abych si trošku oprášila angličtinu, nejlépe s nějakou jednoduchou knížkou. Jmenuje se Full Moon Kisses, napsala ji Kirsten Paulová a vydalo nakladatelství Albatros. Je to o čtrnáctileté Nině, která se s rodiči přestěhovala z Čech do Anglie a hledá si nové kamarády a najde i lásku. Je to první díl, tak uvidíme, jak dlouho mě bude trvat, než ji přečtu.

Třetí knihou pokračuji ve čtení šestnáctidílné série o Jalně, tentokrát už čtrnáctý díl s názvem Adelina.

A tady je kniha pro mamku. Ale mám takové tušení, že si ji přečtu taky. Jmenuje se Ještě jsem to já, napsala ji Lisa Genova a vypráví příběh o vzdělané ženě, kterou postihla Alzheimerova choroba.

A knížka, která mi spadla sama do ruky se jmenuje Apokalypsa, napsal ji Mario Giordano.

Žádné komentáře:

Okomentovat