úterý 31. prosince 2013

Dlouhé zimní večery 2 - Novoroční předsevzetí

Projekt od Táni.
Tak a je tu závěr Dlouhých zimních večerů. Bylo to poprvé, co jsem se zapojila do projektu, jehož cílem bylo napsat nějaký článek na zadané téma. A určitě to nebude naposledy, protože jsem zjistila, že mě to baví (i když nedodržuju termíny zveřejnění).

Poslední téma se týká novoročních předsevzetí. Nikdy jsem si předsevzetí nedávala, protože vím, že je nedodržím. Přesto si jich několik dám, abych se mohla v životě posunout o kousek dál.

Začněme u těch jednodušších a snadno splnitelných. První předsevzetí je přečíst více knih než v roce 2013. V roce 2013 jsem přečetla asi 60 knih pro dospělé, ale nesmím zapomínat také na to, že jsem četla knihy i pro děti a na ty jsem také napsala několik článků. Nestanovuji si žádné konkrétní číslo, protože bych pak s hrůzou na konci roku zjistila, že jsem cíl nesplnila. Ale přečíst více jak šedesát knih je reálné, ale uvidíme.

Dalším předsevzetím je začít psát rukopis a nepsat ho jenom do šuplíku. Sice ho zařazuju jako do těch jednodušších, ale věřím, že to zase tak jednoduché nebude, protože autorů, respektive začínajících autorů je mnoho přemnoho.

Třetí předsevzetí, které bych chtěla splnit je najít si práci. Není to vůbec jednoduché, konkurence je obrovská a pracovních míst je málo. Sice se mi rýsuje jedno zaměstnání, ale vzhledem k tomu, že se jedná o dotované místo, nemám zaručené, že si mě pak nechají. Aspoň tak ale získám další zkušenosti, které můžu uvést v životopise.

Čtvrté předsevzetí je přehodnocení mého dosavadního života a vyřešit si určité věci, které mi převrátily život vzhůru nohama.

Páté předsevzetí neexistuje, snad abychom se všichni ve zdraví sešli i v roce 2014 moudřejší, chytřejší, zkušenější a hlavně plní optimismu a lásky.

Přátelé, do nastávajícího roku 2014 vám všem přeji, aby se vám splnily všechna tajná přání, abyste byli šťastní a spokojení a měli se rádi.

Žádné komentáře:

Okomentovat