neděle 17. srpna 2014

Vyhlášení vítěze o novou knihovnu

Tak a je to tady. V pátek 15. srpna skončila soutěž o knihovnu dle vlastního výběru. Položila jsem vám tři otázky. Pro rekapitulaci je ještě jednou napíšu.

1) Poznej, o jakou ženskou postavu se jedná: 
- nebezpečná soutěž, 12, symbol ptáka, šípatka střelolistá

2) Poznej, o jakou knihu se jedná: 
- barva ohně, drahý kámen, německá autorka

3) Poznej autora: 
- jsem český autor, píši prózu a jsem také sportovní komentátor. V povídkách vzpomínám na své dětství a     na tatínka. Také jsem použil výraz "pumprdentlich" a stejně se jmenuje i jedna z mých povídek. Víte, kdo       jsem?

A tady jsou správné odpovědi:
1) Katniss Everdeenová
2) Rudá jako rubín
3) Ota Pavel

Zúčastnilo se neuvěřitelných 155 soutěžících, ale správných odpovědí bylo jen 131, přesto je to i tak velké číslo.

Tak a konec povídání a jdu zveřejnit jméno výherce. Losovala jsem pomocí Random.org a vylosoval číslo 95. Pod tímto číslem se skrývá 
GAIRA

Výherci či výherkyni gratuluji. Posílám zprávu o výhře a pokud se mi do 48 hodin neozve, losuji náhradníka.

2 komentáře:

  1. Gratuluju výherkyni :-) a moc se těším na tvojí další zajímavou soutěž. Thetis

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji. :) Poslední otázku bych asi neuhodla. :D

    OdpovědětVymazat