pondělí 25. března 2013

Z knihovny # 4

Měsíc se s měsícem sešel a návštěva knihovny přinesla netušené věci. Za prvé jsem si zakázala půjčit si více jak dvě knihy, ale sami vidíte, kolik jich je - moc.

Již jednou zmiňovaná Jalna - Návrat na Jalnu. Už se blížím k závěru, celkově má tato série 16 dílů a upřímně řečeno, jsem už z toho unavená. Ne, že by to bylo nějak špatné, to zase ne, ale čeho je moc, toho je moc a už se těším, jak si přečtu poslední díl.

Druhý díl trilogie o životě Marie Magdaleny. Kniha lásky je dílo, které napsal Ježíš Kristus. Tak jsem zvědavá, jaký bude tento díl. První díl se mi docela líbil. 

Podivné lásky od Jiřího Muchy je o životě emigrantů ve Francii za druhé světové války. Příběh vypráví o životě hudební skladatelky Vítězslavy Kaprálové.

Poslední kniha je třetí díl pentalogie o drážďanských panenkách. Jmenuje se Vykoupení ohněm. Předchozí dva díly byly velice smutné. I přesto jsou to čtivé knihy a přesvědčily mě, že si musím přečíst i zbytek série. (Knihu jsem nestihla vyfotit, protože jsi ji mamka hned vzala).


Na knížku Bonbony k snídani mě nalákala Nikki Finn. A když jsem viděla, že je  v knihovně volná, hned jsem věděla, co si přinesu domů.

Další knihou je Marina od Carlose Ruize Zafóna. Zdá se, že tahle knížka je poslední z řady pro mládež od tohoto autora. Knihu jsem už stačila přečíst a můžu říct, na mě působila hodně depresivně a chmurně. Ale příběh je to velice hezký, už i proto, že v ději vystupuje (většinou jen ve vzpomínkách) československý emigrant.

A poslední knížka z březnové návštěvy knihovny byla od Anne Rice Dar vlka. Četla jsem už na ni hodně recenzí a v podstatě má dost dobré ohlasy. Tak uvidíme.

2 komentáře:

  1. Podivné lásky se mi moc líbí!
    Mám ráda knihy z válečných let. Jsou úžasně emocionální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ni taky zvědavá. Životopisy o někom čtu málokdy, tak se těším.

      Vymazat