čtvrtek 28. února 2013

Knižní úlovky, únor 2013

Tento měsíc jsem se naprosto zbláznila. Nakoupila jsem si tolik knížek, že nevím, kterou mám číst první, když navíc ještě chodím do knihovny. Včera jsem nakonec podlehla výprodeji v Buxu, kterému jsem odolávala. Tak doufám, že knihy přijdou ještě tento týden. A tady jsou úlovky, které jsem koupila převážně v Brně v Levných knihách. Jsem zvědavá, kdy je všechny přečtu, když doma mi leží dalších sedmnáct knih, které se sešly v průběhu několika let.

Tim Cockey a detektivní triptych s Hitchcockem Sewellem: Vražda prvního stupně, Nůž v zádech a Červený pohřebák

Závěrečný díl trilogie od J. M. Coetzeeho: Zrání. Dost uvažuji o tom, že si přečtu i první dva díly.

Fantasy kniha od K. J. Bishopové - Vryté město


Druhá únorová návštěva Brna mě opět vedla do Levných knih a tentokrát jsem neodolala a koupila si naprosto úžasnou knížku od Mary Barryové.



A k tomu jsem si přibalila útlou knížeku od Ireny Obermannové Láska jako Řím



A nakonec opět kuchařka, tentokrát Skleničková kuchařka: Moučníky a sladkosti


V kroměřížském antikvariátu jsem koupila knížku od Jefferyho Deavera Iluze.

 A aby toho nebylo málo, tak mi na konci měsíce přišel MŮJ PRVNÍ RECENZNÍ VÝTISK A JÁ  JSEM NA TO PATŘIČNĚ HRDÁ! Jedná se o Paladinovo proroctví od Marka Frosta.



2 komentáře:

  1. Páni gratuluji Ti k prvnímu recenznímu výtisku! :) S tím nakupováním jsem na tom úplně stejně, doma mám tuny knih, které jsem nečetla a stejně kupuji další :D A ty dezerty vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, s tím výtiskem jsem ani nepočítala, že by to mohlo vyjít! Ale vyšlo a mám velkou radost.

      S nákupem knížek jsem se zbláznila, ale už to příští měsíc nebude tak akční. Jsem zvědavá, kdy to všechno přečtu.

      Mary Barry jsem chtěla mít už dlouho, a tak jsem toho využila, že ji měli tak slevněnou. :-)

      Vymazat