neděle 23. února 2014

Úžasné nedělní rande s...Dimitrijem Pavlovičem Saninem

Meme pořádané Vendeou


Vít Olmer
Jméno hrdiny
Dimitrij Pavlovič Sanin

Autorka knihy a název knihy, z které hrdina pochází
Ivan Sergejevič Turgeněv - Jarní vody

Proč jsem si vybrala na rande právě jeho/ji?
No, že by to byl zrovna chlapík, se kterým bych chtěla jít na rande, to zrovna ne. Navíc, ani není můj typ - blonďák s modrýma očima, na mě je navíc moc mladý (je mu teprve dvacet dva let). Ale důvod, proč jsem si ho vybrala byl takový, že ve stáří si uvědomil svoji chybu a chce ji napravit. (A v českém podání je Vít Olmer neodolatený).

Popište místo, kam byste šli s panem vyvoleným na rande
Sanin je Rus, takže bych ho zavedla na typicky ruské místo. A přísáhám, že tady v Kroměříži sice není typicky ruské místo, ale máme na Slovanském náměstí pravoslavný kostel. Pak bych Sanina pozvala do mé oblíbené restaurace Scéna. Čas od času tam vaří mezinárodní jídla, třeba bychom se zrovna trefili na výborný boršč či pirožky.

Píseň, která by vám při rande hrála (můžete dát i odkaz)
Sanin má rád kvalitní operu. A i když já ji moc nemusím, udělám mu radost a pustím mu píseň Durch die Wälder, durch die Auen z opery Čarostřelec. Určitě se mu bude líbit.

A nakonec to nejlepší, jak by vaše rande skončilo?
Podala bych mu ruku a popřála bych mu šťastnou cestu domů zpět do Ruska. A proč? Sanin je tak děsně nezkušený a když se kolem něj ochomýtne nějaká rusovláska, může na ní nejen oči nechat.

2 komentáře:

  1. Tohle meme miluji. Vždy se u něj nasměju. O této knížce slyším poprvé, takže Sanina vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat