pátek 25. října 2013

Darovanému manželovi na zuby nekoukej

AUTOR: Alena Jakoubková
NAKLADATELSTVÍ: Moba
ROK: 2013
POČET STRAN: 247
ZDROJ: vlastní

HODNOCENÍ:





Anotace:
Sienna nemá v úmyslu se vdát a už vůbec neplánuje mít děti. Když ji však v posteli s milencem nachytá jeho manželka a místo očekávané scény jí svého muže doslova "daruje", žije Sienna s Borkem řadu let v docela spokojeném manželství. Pak ale zjistí, že otěhotněla, a je zoufalá. Kvůli dávnému traumatu se rozhodla zůstat bezdětná, a najednou ji osud vypekl...

Něco málo o ději
Sienna je mladá lékařka, které nadbíhá velmi sympatický muž středního věku - Borek. Oba dva se do sebe zamilovali, ale Borek jí nějak zapomněl říct, že je ženatý. A když je jednou nachytá jeho manželka málem in flagranti, místo toho, aby způsobila žárlivou scénu, Borka Sienně doslova a do písmene věnuje. 

Borek si Siennu vezme a žijí si relativně spokojeně, jen Sienna je smutná z toho, že Borka vůbec nevídá, nemá o ni zájem a víc než doma se zdržuje v laboratoři. A tak bylo jen otázkou času, kdy se v Siennině životě objeví další muž. Tím mužem je Robin a Sienna se do něj zamilovala - tráví spolu veškerý čas a ona má konečně pocit, že je šťastná. Jenže na nevěru Borek přijde a Sienna se musí rozhodnout, komu dá přednost. Prozradím, že Sienna zůstane s Borkem, protože s ním otěhotní. Jenže těhotenství je právě to, co Sienna nepotřebuje...

Hodnocení
Při čtení anotace mě nejdříve napadlo, že to bude jenom další románek pro ženy s klasickým klišé a předvídatelným happyendem. Jak hluboce jsem se spletla!

Když jsem poprvé otevřela tuto knížku a přečetla si pár stránek, zhrozila jsem se a říkala jsem si, aby hlavní hrdinky takhle hloupě neplácaly celý příběh. Opět jsem se spletla! Neplácaly takhle celý příběh.

Sienně je na začátku příběhu sympatických třicet let a už tímto ukazatelem mi začala být velmi blízká a když pak přišly její trápení s láskami, bylo mi jí moc líto a přála jsem jí kousek štěstí, které ji potkalo v podobě milovaného Robina. A když se pak rozhodla vrátit k Borkovi, měla jsem chuť knížku zaklapnout. A pak Sienna zjistila, že čeká dítě a to ji ke štěstí také moc nepomohlo. Kvůli traumatizujícímu zážitku se zařekla, že nikdy nebude mít dítě.

Možná se vám teď bude zdát, že jsem odvykládala celou knížku. Ale to by byla chyba si to myslet, protože tímto příběh nekončí, spíš bych řekla, že právě začal. Když už jsem myslela, že vím, jak bude příběh pokračovat, autorka mě převezla a hlavní postavy nasměrovala úplně jiným směrem a mě čekala samá překvapení.

Sienna na všechno trápení, které ji potkalo, nebyla sama. Byla obklopená skvělými kamarádkami, které ji vždy podporovaly a stály při ní v dobrém i zlém, společně si pořídili (i se svými manželi) a zařídili chalupu v Jižních Čechách, kde všichni trávili společné víkendy. Navíc jsem při čtení knížky měla pořád hlad - Siennina kamarádka Linda byla vynikající kuchařka a celá kniha se hemžila jen samými skvělými názvy jídel.

Pokud vás bude zajímat, jak celý Siennin příběh skončí, kdo bude tím jejím princem z pohádky a jak dopadne její těhotenství, budete si muset knihu přečíst, protože opravdu stojí za to. Kniha je především určená ženám a já ji brala jako moc příjemnou oddechovou četbu, při které se dá nabrat spoustu pozitivní energie a věřit v lepší zítřky.

O autorce
Alena Jakoubková je česká spisovatelka, která píše romány určené ženám. Její první kniha vyšla v roce 1999. Od té doby již napsala řadu románů, které jsou velmi úspěšné.

Napsáno pro nakladatelství Moba.
Knihu můžete zakoupit v e-shopu nakladatelství.

Žádné komentáře:

Okomentovat