úterý 15. září 2015

Knižní úlovky, srpen 2015

To už je zase měsíc pryč? A už je půlka dalšího? Jak ten čas rychle letí. Dětem vypukla škola, starší už dostala angínu, takže jsem zůstala doma na paragrafu. Nechci ani vědět, jaká bude výplata příští měsíc. 

No, to jsem trochu odbočila z cesty, takže teď se vracím a ráda bych vám představila knihy, které zaplnily mou knihovnu a čekají na přečtení.

Jak první mi přišla dlouho a netrpělivě očekávaná nová kniha od Jodi Picoult. Jmenuje se Čas odejít. Předešlé knihy jsem od této americké autorky přečetla na jeden nádech, takže se už těším i na tuto krásku.

Od české spisovatelky Aleny Jakoubkové jsem také přečetla několik románů pro ženy. Ten její poslední se jmenuje Dobrý manžel...který nemlsá. Určitě to bude opět oddechovka, u které příjemně zrelaxuji.

No a nakonec mi přišly knihy od mladého českého autora, který mě sám oslovil. Knihy se jmenují Jeden svědek a Fotka z ultrazvuku. Tu první napsal ve čtrnácti letech a tu druhou o několik let později. Je mezi nimi velký rozdíl, jak říká sám autor.
  

2 komentáře:

  1. Jsem hodně zvědavá na Vaši recenzi knihy, kterou máte rozečtenou: Proroci z fjordu věčnosti - měla jsem ji v ruce v knihkupectví a přemýšlela o ní. Doufám, že ji vyvěsíte ve skupině, snad mi neuteče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji tam dám. Kniha se mi zatím dobře čte a líbí se mi styl psaní.

      Vymazat