pondělí 22. července 2013

Zlínský knižní sraz 20. 7. 2013 se závěrečnou afterparty

Když jsem se dozvěděla, že Petra z Knižního doupěte, knihkupectví Neoluxor a nakladatelství CooBoo budou pořádat Knižní sraz ve Zlíně, rozhodla jsem se, že se do Zlína rozjedu a setkám se tam se všemi, které znám jenom z knižních blogů. Důvodem bylo i to, že Zlín mám opravdu blízko.

Přijela jsem vlakem a ve Zlíně jsem se na nádraží setkala se skupinkou (např. Eliška z blogu Pod bílým oleandrem, Lucka, Vendea a další), která cestovala vlakem od Brna. O pár minut později přijela Kači alias laurdes, Nel-lyDavid Holec.

Celá naše skupinka se vydala směrem k Loftu, kde se měl sraz uskutečnit, ale pak jsme si všimli, že na nás z Knižního outletu mává Olga, Petra, Meghan a Anya, takže jsme byli vpuštěni dovnitř a udělali si menší předknižní sraz.

Nakonec jsme se kolem druhé hodiny odebrali do již zmiňovaného Loftu, kde zpočátku byla volná zábava. Poté si vzala slovo Olga, uvítala nás na zlínském knižním srazu. Olgu vystřídala Petra, která nás seznámila s podzimními filmovými novinkami podle knižních předloh.

Moje maličkost v červeném (Only for books and stories)
Nakonec CooBoo přichystalo pro zúčastněné kvíz s kubulínskými knihami. Přiznám se, že jsem se absolutně nechytala v žádné otázce, jen jednu jsem věděla. I přesto jsem si odvezla Espressologii.

A pak jsme se všichni odebrali do knižního outletu, který Neoluxor otevřel výhradně pro nás a celková částka 25 tisíc mluví sama za sebe. Já jsem si odtud přivezla první díl Drahokamů Rudá jako rubín a Zakletou. Tyto dvě knihy jsem chtěla mít a jsem moc ráda, že jsem je získala. Třetí kniha byla neplánovaná, jmenuje se Taťána a Alexandr a je to druhý díl k Měděnému jezdci. K tomu jsem přibalila erotický román Markýzina neteř, která byla v outletu původně velkým středem pozornosti, přesto si ji nikdo vzít nechtěl. :-)

Pokud si říkáte, co je to za šedou knížku vlevo nahoře, tak jsou to Dravé cesty k moci, ale ta nebyla pro mě.


Celá knižní nakupovací akce trvala snad hodinu a půl, ale stála za to.

Poté jsme se v devítičlenné ženské skupince přemístily na ubytovnu a měly jsme co dělat, abychom zvládly mega kopec, který na nás čekal. Ale daly jsme to, ale byl to masakr! Sestup pak byl mnohem jednodušší a rychlejší.

Všichni jsme si dali sraz v restauraci u Sedmi hříchů, kde už jsme byly očekávané a povídali si až dlouho do noci prakticky o všem - knihy, filmy, o nás. Bylo to naprosto úžasná afterparty, při které jsme se všichni bavili. Můžu říct, že se sešla opravdu dobrá parta.

 Nemůžu si odpustit pohled z kopce od ubytovny na Zlín.

6 komentářů: