neděle 28. prosince 2014

Knižní úlovky, prosinec 2014

Prosinec vždycky býval předzvěstí Vánoc a s nimi spojené obdarovávání. Pro každého knihomola je největším dárkem kniha. Letos na Vánoce se na mě Ježíšek vykašlal, ale byl milostivý a dopřál mi pod stromeček jednu knihu.

Přesto si však nestěžuji, protože den před Vánoci jsem dostala tři nádherné knihy, které mi udělaly obrovskou radost. A teď už vám představím všechny knihy, které se mi za měsíc prosinec shromáždily.

Kniha pro děti s názvem Taková medvědí rodinka od Zbyňka Černíka slibuje trochu poučné a trochu legrační příběhy. Jsem na ni zvědavá, jak se mi bude líbit, tedy ne mně, ale dceři.

Pekáč buchet od Kateřiny Petrusové nemusím nikomu představovat. Tuhle krásnou knížku jsem vyhrála v soutěži, kterou pořádalo nakladatelství Fragment a podařilo se mi se v soutěži hezky umístit.

Spáleniště: Zkouška, kterou napsal James Dashner je pokračováním úspěšného Labyrintu. Mně se Labyrint moc líbil, tak doufám, že i tento díl bude takový jako ten první.

Z nakladatelství Moba mi přišel poslední díl ze série Barvy lásky, s názvem Svedená. Jak bude pokračovat lovestory mezi Sophií a Matteem?

Následující knihy jsou z nakladatelství Metafora a všechny jsou úžasné. První je severská kniha od Yrsy Plavba smrti a tuhle knihu jsem taktéž vyhrála. 

Další knihy jsou z edice životopisů, které nakladatelství Metafora vydává a všechny vypadají nádherně. Mata Hari, Evita a Frida - to jsou velká jména, které mají zvuk. A všechny tyto knížky se staly mým krásným vánočním překvapením.
  

A tohle je vánoční dárek plný pletených a háčkovaných doplňků a hraček. Jmenuje se Originální dárky háčkované a pletené. Při zběžném prolistování se mi kniha zamlouvá a jak budu mít chvilku času, tak se do něčeho pustím.

1 komentář:

  1. Krásné knihy, Pekáč buchet jsem četla a moc se mi líbila. ty životopisy jsou moc pěkné, sama mám na svém wishlistu Grace a doufám, že se jí také někdy dočkám :D Taková medvědí rodinka? Musím se do ní v knihkupectví podívat, zajímá mě, jaká je uvnitř :-)

    OdpovědětVymazat