středa 3. prosince 2014

Knižní úlovky, listopad 2014

V listopadu jsem měla velké štěstí. Podařilo se mi vyhrát soutěž na Buxu.cz v naprosto hrozné soutěži. Ani jsem tomu nemohla uvěřit, takže tady jsou krasotinky, které mi přišly. První je Cena nevinnosti od Rebeccy James. Knihu vydalo nakladatelství Yoli. Druhá je kniha od Knižního klubu Až mě uloží do země od spisovatele Petera Robinsona. Obě mají jedno společné - strašidelný příběh.
  

Když jsem se dozvěděla, že nakladatelství Cooboo vydá světoznámý Wreck This Journal, zaradovala jsem se, protože jsem o této (ne)knize slyšela hodně a veskrz to byly pozitivní ohlasy. V češtině se jmenuje Destrukční deník a napsala ji Keri Smithová.

Tato kniha mě dostala svou krásnou obálkou a příběhem. Nina George napsala Levandulový pokoj a už se na něj moc těším, jak se začtu.

Kočka na plotě je také z nakladatelství Moba. Tentokrát od české autorky Jarmily Pospíšilové.

Tuhle klasiku snad ani nemusím představovat. Druhá kniha, která letos vyšla v novém kabátě od Ernesta Hemingwaye se jmenuje Mít a nemít.

Od Leily Meacham jsem četla knihu Dlouhé stíny a moc a moc se mi líbila. K narozeninám jsem dostala (respektive já jsem si sama nadělila) Poselství růží a Sen o Somersetu je jejím pokračováním.

A protože už je prosinec a Vánoce, tak doufám, že pod stromečkem najdu také nějaké knihy, protože knih není nikdy dost.

3 komentáře:

  1. Krásné knihy. Cenu nevinnosti bych si taky ráda pořídila, ale asi až po Vánocích :) A Destrukční deník taky mám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je veľmi pekné, keď stará kniha vyjde v novom vydaní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky :)
    Až mě uloží do země vypadá hodně zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat