sobota 2. května 2015

Knižní úlovky, březen a duben 2015

Březnové a dubnové přírůstky jsem spojila dohromady, protože za březen mi přibyla jen jedna nová kniha, a tak jsem si řekla, že to spojím s dubnem.

Kniha, která mi v březnu přišla, se jmenovala Mušle. Napsala ji česká autorka Hana Kolaříková. Kniha se mi líbila a dobře se četla.

V dubnu bylo přírůstků o něco víc. Nejprve mi dorazily Nestydaté plavky od C. D. Payna z nakladatelství Jota. Čtení jsem si užívala, humor, ironie, to je typický C. D. Payne. Kdo nečetl, musí napravit.

Další knihou je kniha s názvem To prší moře od české spisovatelky Radky Třeštíkové. Příběh je psychologický a slyšela jsem na něj jen samou chválu.

Řekni lituji je po dlouhé době thriller. Tentokrát od australského spisovatele Michaela Robothama. Kniha vyšla v nakladatelství Moba. Jsem na ni vážně zvědavá, protože i na Goodreads má dobré hodnocení.

Poslední recenzní výtisk je z nakladatelství Odeon Stařec a moře. Novelu jsem četla kdysi dávno a říkám si, že je potřeba si to trochu oživit.

Ke konci dubna jsem navštívila Zlín. Měla jsem tam hodinu čas, než začala beseda se spisovatelkou Vendulou Borůvkovou, a tak jsem toho využila a navštívila obchodní centrum Čepkov. Už jsem tam byla několikrát, ale prostě mi vypadlo z hlavy, že jsou tam i Levné knihy! Hodně jsem se držela, abych si nekoupila více knih, a tak mi v košíku zůstaly jen dvě knihy.

První mi do oka padla Agnes od Hannah Kentové, která stála přímo přede mnou, takže jsem ji nemohla minout. Příběh zní velmi zajímavě, tak uvidíme, jak se mi bude taky líbit.

Druhou knihu jsem objevila, až když jsem skoro odcházela. Jíst, meditovat, milovat od Elizabeth Gilbertové je už těžko k dostání, v Metafoře ji už neměli, a tak jsem měla obrovskou radost, když jsem ji objevila.

A to je vlastně všechno. Ještě jsem si půjčila několik knih z knihovny, především jsou to knihy pro děti, které ráda čtu. A co nás čeká příští měsíc? Především průvan v peněžence, protože co? Protože v květnu je v Praze Svět knih a já tam nebudu chybět.

Žádné komentáře:

Okomentovat