úterý 2. září 2014

Knižní úlovky, srpen 2014

Prázdniny se nám překlopily do září, kdy děti nastupují do škol a do školek. Je to stres nejen pro děti, ale i pro jejich rodiče, protože začínají nové povinnosti, nové úkoly, nové prostředí. Je toho vážně moc.

K čemu je vlastně škola dobrá? Naučíte se především poznávat písmenka, skládat je do slov a vět a děti si pak můžou přečíst knihy. A aby náhodou moje děti netrpěly nedostatek čtiva, mám tady další přírůstky. Pravda, mnoho jich není, ale o to víc se na ně těším.

První kniha je severská detektivka z pera dvou spisovatelů Kerstin Signe Danielssonové a Romana Voosena. Jmenuje se Jako zvěř, blížím se k závěru. Po velmi dlouhé době je to detektivka, která je napínavá a, řekněme si to na rovinu, dost drastická.

Druhá kniha je také z produkce nakladatelství Moba. Tentokrát druhý díl erotické série Odstíny vášně s názvem Spoutaná touha od autorky Jasmin Eden. Je to velmi útlá kniha, takže tak maximálně dva večery budu číst a uvidíme, jak se mi bude líbit.

Kniha z nakladatelství Motto má velmi zajímavou obálku. Kniha se jmenuje Konečně se rozhodni od slovenské autorky Kataríny Gillerové.

Další kniha je pokračování Deníku Bridget Jonesové, tentokrát s názvem S rozumem v koncích. Napsala ji Helen Fielding. První díl se mi líbil, i když je pravda, že film byl mnohem lepší.

A poslední kniha je pro děti. Káťa líbezná je dortíková princezna- Sice jsem ji ještě nečetla, ale myslím, že se bude líbit nejen mě, ale i dceři.

A to je. Všem školákům, ale i rodičům, přeji pevné nervy.

4 komentáře:

  1. Krásné knihy :) Spoutaná touha mě zklamala, protože mi to přišlo jako levná napodobenina odstínů šedi, ale zbytek vypadá moc hezky a zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné úlovky :) Akorát ta Bridget mi nějak nepadla do noty. Snažila jsem se přečíst první díl, ale nedočetla jsem. Přišlo mi, že se tam nic neděje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bridget ti závidím :) ráda bych si ji přečetla :)

    OdpovědětVymazat