čtvrtek 9. února 2017

Klub milovníků knih - Knižní novinky 2016

Zdroj: KFBZ
Knihovnice Petra a Jessica z Krajské knihovny Františka Bartoše ve Zlíně založily Klub milovníků knih. První setkání se uskutečnilo 8. února 2017 ve studovně KFBZ. Kolem páté hodiny se studovna začala plnit ženami a dívkami, které mají ke knihám blízko. Byly to jak místní knihovnice, tak také i prodavačky v knihkupectví, tak také i ženy, které rády čtou.

A co si nás pro nás holky připravily? Prezentace se týkala knih, které vyšly v roce 2016. Představily knihy, které samy přečetly - ať už to byly detektivky, společenské a historické romány či romány pro ženy. 

Holky pro začátek zvolily široké téma, o kterém se dá hodně povídat. Zaujalo mě několik knih, které bych si ráda přečetla. O některých knihách jsem slyšela poprvé. Například Kulka, Spálená obloha, Její život v očích panenky nebo Kam se poděla Elizabeth a další a další. Zpočátku jsem si knihy zapisovala, ale nakonec jsem přestala.

Líbilo se mi, že se o knihách diskutovalo, do placu se dávaly další a další přečtené knihy. A nebyly to jen knihy z loňského roku, ale i staršího vydání. Já jsem velký introvert a trémista a diskutovat ve velké skupině na nějaké téma je pro mě naprosto nemožné. Ale tady jsem se zapojila. Mluvilo se o knížkách a chtěla jsem taky dát nějaké tipy na čtení. Možná to moje povídání bylo trošku zmatené a možná jsem knihy nepředstavila tak, aby přítomné dámy zaujaly. 

Hodina a půl uplynula šíleným tempem, nestačilo se říct úplně všechno a určitě by se ještě povídalo dál a dál.

Nicméně další setkání proběhne 14. března v 17:00. Téma na příště zní Knižní předlohy k filmům. Mám v zásobě několik knih, které jsem četla a byly zfilmovány, tak doufám, že i příště se do diskuze zapojím.

Žádné komentáře:

Okomentovat