úterý 10. září 2013

Bambuláčci - zvířátka pro radost

AUTOR:  Sylvie Joëlová
ORIGINÁL: Animaux en pompons dans la maison (2011, Éditions Didier CARPENTER, Paříž)
SÉRIE: Tvůrčí nápady pro volný čas
PŘEKLAD: Ivana Sůsová
NAKLADATELSTVÍ: Metafora
ROK: 2012
POČET STRAN: 32
ZDROJ: vlastní
HODNOCENÍ:

Anotace:
Chcete se bavit a ještě přitom sobě, dětem či kamarádům vyrobit něco hezkého? V téhle knížce na vás čeká 20 roztomilých zvířátek z bambulí. S našimi střihy, fotografiemi a popisy je to úplná hračka. A děti jistě ocení, když jim o každém z bambuláčků něco přečtete. Budou je pak mít o to raději.

Když jsem tuhle knížku dostala, měla jsem z ní velkou radost - tolik nádherných zvířátek z vlny a inspirace je tady opravdu hodně.

Na začátku knihy je seznam všech materiálů, pomůcek a doplňků, které jsou potřeba na sestavení zvířátek z bambulek. Všechny věci jsou snadno sehnatelné.

Další důležitou součástí knihy je podrobný popis, jak vyrobit kulaté či vřetenovité bambule. Každý popis obsahuje detailní fotografie, takže i pro méně zdatné nebude problém vyrobit nějakou bambulku.

A pak už se můžete pustit do výroby zvířátek. Najdete zde např. pandu, housenku, krokodýla nebo mývala. A aby se dětem tato zvířátka líbila, každé z nich má i své jméno. Výroba všech zvířátek je podložena jak písemným popisem, tak i střihy ve skutečných velikostech

I přesto, že jsem si na bambulky ještě netroufla, jsem ráda, že ji mám a mé děti si ji často prohlíží a pořád se ptají, jak se to zvířátko jmenuje?

Žádné komentáře:

Okomentovat