neděle 20. října 2013

Dlouhé zimní večery 2 - Vánoční seznam přání

Projekt od Táni.

Sice jsou Vánoce ještě daleko, ale určitě každý už má nějaký tajný seznam vánočních přání, který si hýčká a tajně doufá, že se přání změní ve skutečnost.

Já si ale tajná přání nedávám - ale přesto, tentokrát jedno tajné přání mám a to veliké. Jenže je opravdu tak tajné, že o něm nemůžu mluvit a ani ho vyslovit nahlas!

Když jsem byla malá, měla jsem hodně přání, ale moc se mi jich nesplnilo. Vždycky jsem pod vánočním stromečkem čekala to, co jsem si přála nejvíc - někdy to byla Barbie, později to byly knížky, a byla jsem smutná, že jsem je nedostala. Když jsem byla starší, tak mě hodně mrzelo, že se pod stromečkem neobjevovaly žádné knihy - bylo to způsobeno i tím, že kupovat knihu naslepo je hodně ošemetné: co se líbí jiným, nemusí se líbit mně.

Teď jsem dospělá a raději si napíšu seznam (a prý že seznam nemám!) a rozdám ho, abych měla jistotu, že dostanu to, co jsem si opravdu přála.

I když jsou Vánoce opravdu daleko, tak vánoční seznam přání mých dětí začíná být hodně, ale opravdu hodně dlouhý - ovlivněné kreslenými seriály požadují: zvířátka z Littlest Pet Shop, poníky z My Little Pony, víly Winx a jak se bude blížit kritické datum 24. prosince, seznam se rozroste o: panenky, které se smějí, pláčou a čůrají, různé obrovské trampolíny, které se do bytu opravdu nevlezou, různá tiskátka, korálky, domečky, oblečky, Lego...uf, zapomněla jsem na něco?

Tak asi tak. Ale jak porostou, budou se jejich seznamy měnit - a věřím, že jednou dospějí do věku, kdy budou chtít jen samé praktické věci jako jsou pánve, hrnce, skleničky, povlečení, oblečení na miminko... Ale k tomuto seznamu mají ještě hodně daleko a doufám, že to bude nejdříve tak za dvacet let.

1 komentář:

  1. Ja mám šťastie na kupovanie kníh pre druhých, ešte aj priateľ, čo nečíta knihy, tak som mu kúpila takú do ktorej sa zamiloval a už dvakrát ju prečítal. :D :D To musí byť úžasné kupovať deťom darčeky a potom pozerať na ne ako sa tešia. :)

    OdpovědětVymazat